"Az irányelveknek megfelelően a személyes megjelenést telefonos egyeztetés előzi meg. Ennek egyik jelentősége az előszűrés annak érdekében, hogy a például a Covid-fertőzésre gyanús szülő és gyermek ne jelenjen meg a váróban és a rendelőben, ezzel valamelyest fékezve a fertőzés terjedését. A másik jelentősége, hogy azon gyermekek, akiket személyesen meg kell vizsgálni, időpontra jelenjenek meg, betartva a távolságot egymástól és ennek alapján csak megfelelő létszámban tartózkodjanak a váróban. Így dolgozni igen nehéz, mert egyidőben egy vonalas és három mobiltelefon csörög, közben bent ellátjuk az éppen soron lévő gyermeket. Telefonon kikérdezni a szülőt és eldönteni, hogy mi legyen a gyermek ellátása vagy fontos-e a személyes megjelenése, nagy felelősséggel jár! Felmerült a kérdés: plusz személyzet segítse-e a munkánkat? Világossá vált azonban, hogy hiába venné fel valaki a telefont, érdemi döntést nem hozhatna, a felelős döntés csak a gyermekorvosé lehet! Fontos tudni, hogy 2021. szeptemberétől a napi ellátottak száma jelentősen emelkedett: 80-150 gyermek mozog naponta a rendelőben... Türelmüket és megértésüket kérjük! A rendelés gördülékenyebbé tétele érdekében a másnapi rendelésre időpontkérés rendelési időn túl is lehetséges, akkor ajánlott, talán ilyenkor könnyebben elérnek bennünket. Mindezen felül egyebek mellett a telefonon ellátottak dokumentálása és a receptek felírása is rendelési időn túl történik."

 

Telefon: 06 25 506 - 889.